חליפות מחשוב לכל עסק


כשזה מגיע לטיב שירות והיקפו, אנו מבינים שכל עסק מתנהל אחרת ומכאן שיש לו צרכי מחשוב משלו.

התפקיד שלנו הוא להתאים לך את חליפת המחשוב המתאימה לעסק שלך, בהיקף השירות שאתה צריך, ובתקציב המתאים לך.
 
אנו מציעים מגוון חבילות שירות המתאימות לכל עסק, בכל גודל ובכל תקציב. בין אם מדובר בחבילות שעיקרן תמיכה מרחוק, חבילות תמיכה כוללות, ואפילו חבילות בנק שעות לתמיכה על בסיס "לא השתמשת - לא ניצלת".
 
להלן חליפות המיחשוב העומדות לרשותך:


חליפת Remote פתרון מחשוב משולב
תמיכה מרחוק ללא הגבלת זמן + מיני בנק שעות להגעה פיזית של טכנאי + מעבדה

אידיאלי ללקוחות המעוניינים בעיקר בתמיכה מרחוק, ובנוסף יהיו שמחים לאופציית תמיכת טכנאי בשטח.
  • הפתרון ניתן במתכונת מחיר חודשי קבוע לתמיכה מרחוק - ללא הגבלת זמן.
  • המחיר כולל מיני בנק של X שעות להגעה פיזית של הטכנאי - מימוש בנק השעות שהוגדר אינו מוגבל בזמן.
  • כמות שעות הבנק נתפרת יחד עם הלקוח.
  • כולל תוסף שירות iSeeYOU 


חליפת Fix Price  - פתרון מחשוב כולל בתשלום קבוע
תמיכה מרחוק + בנק שעות להגעה פיזית של טכנאי + מעבדה

מתאים ללקוחות שרוצים לתכנן מראש תקציב שנתי לתמיכת מערכות המחשוב.
  • הגעות טכנאי שוטפות - בתדירות קבועה הנקבעת עם הלקוח.
  • הגעות SOS - מעבר להגעות שנקבעו.
  • תמיכה מרחוק באמצעות Help Desk של iSupport
  • כולל תוסף שירות iSeeYOU 
* חליפה זו נתפרת במיוחד עבורך ויחד איתך. 


חליפת 'לא השתמשת - לא ניצלת' - פתרון מחשוב כולל על בסיס בנק שעות ללא הגבלת זמן למימוש. 
תמיכה מרחוק + הגעה פיזית של טכנאי + מעבדה

תפור למי שמעוניין בפתרון מחשוב גמיש - המאפשר ללקוח תמיכה כוללת במסגרת בנק שעות המנוצל על ידו ולפי הצורך שלו - ללא הגבלת זמן למימוש.
  • הגעת טכנאי לפי צורך
  • תמיכה מרחוק לפי צורך  – חיוב במקטעים של רבעי שעה
  • תיקוני מעבדה לפי צורך


תוסף שירות iSeeYOU של iSupport
כל לקוחותינו, קטנים כגדולים, בכל מתכונת התקשרות שהיא, מקבלים תוסף שירות בלעדי iSeeYou של iSupport  - שירות ששומר עליך 24/7 ומבטיח לך שקט בהתנהלות מערכות המחשוב במשרד שלך.

הנה כמה דוגמאות לשירות זה:
  • התראות - המערכות שלנו יתריאו לנו כשתהיה אצלך תקלה במערכות התקשורת...עוד לפני שאתה יודע על זה :-)
  • דו"חות תחזוקה חודשיים - אנו דוגלים בשקיפות מלאה, ולכן אחת לחודש נשלח לך דו"ח תחזוקה שוטפת שמעדכן אותך את הסטאטוס של מערכות המחשוב שלך: תראה מה בדקנו, מה תוקן, ע"י מי, מתי בוצע, הוראות להמשך, ועוד.
  • בדיקת מחירים - אחת לתקופה נדגום עבורך את מחיר התקשורת שלך ונמליץ על אלטרנטיבות להוזלת עלויות.
  • שעות לא שגרתיות - נדגום ונבחן את השרת שלך, אם פיזי או וירטואלי, גם בסופ"ש, ובמידה ונמצאה תקלה ניידע אותך בהקדם.
  • חידוש דומיינים - נתריע ונבצע עבורך את חידוש דומיינים של אתר האינטרנט שלך.
  • חידוש אחריות - נתריע על הצורך לחדש אחריות לחומרה, אנטי וירוסים וכדומה. 


במידה ואתה מעוניין בשיחת ייעוץ או פגישת היכרות נא צור עמנו ע"י פניה דרך צור קשר מהיר או בטלפון 03-5714444.
בחזרה למעלה ^